Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

Jaki jest status mojego zamówienia?

O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej. Wiadomości są wysyłane automatycznie, kiedy zaksięgujemy Twoja wpłatę/przyjmiemy zamówienie do realizacji/ wyślemy je do Cb/lub gdy je anulujemy.


Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych. Każdy produkt posiada indywidualny czas realizacji umieszczony w opisie.


Jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować w swoim panelu, opcja dostępna jedynie dla zarejestrowanych klientów lub poprzez telefoniczną/mailową prośbę – zrobi to za Ciebie dział Obsługi Klienta.


Czy mogę połączyć zamówienia?

Każde z naszych zamówień przechodzi oddzielny proces, jest traktowane jako samodzielne zlecenie, dlatego połączenie dwóch zamówień nie jest możliwe.


Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?

Na chwilę obecną taka opcja nie jest możliwa w obrębie jednego zamówienia. Aby zmienić ilość zamówionych rzeczy należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.


PRODUKTY

Czy produkt będzie jeszcze dostępny?

Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość.


METODY PŁATNOŚCI

Jakie są metody płatności i dostawy?

Nasz sklep oferuje płatność za pomocą szybkich przelewów (PayU), za pomocą platformy PayPal, przelewem tradycyjnych oraz płatność przy odbiorze.

Dostępne warianty dostawy to:

kurier DPD,

kurier DPD za pobraniem ,

kurier InPost

kurier Inpost pobranie

Paczkomaty

Paczkomaty pobranie

Odbiór osobisty

 

Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?

Jeżeli zależy Ci na czasie i chciałbyś cieszyć się swoim zamówieniem jak najszybciej, wybierz szybki przelew (PayU) lub płatność za pobraniem oraz kuriera DPD.

Pamiętaj, że każdy produkt ma swój indywidualny czas realizacji zamówienia. Dostarczenie paczki przez kuriera trwa na ogół od 1 do 2 dni roboczych.


Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o nr konta do przelewu?

http://naoko-store.pl/strona/formy-platnosci


Jaka jest najtańsza przesyłka?

Najtańszą formą wysyłki są Paczkomaty, ich koszt wynosi 7 zł.


Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie firmy na ul. Romanowska 55E lok.13, 91-174 Łódź. W celu odbioru zamówienia w Łodzi należy skontaktować się ze sklepem i zaczekać na powiadomienie o zamówieniu gotowym do odbioru.

 

WYMIARY

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, aby dobrać odpowiedni rozmiar  należy pobrać swoje pomiary i porównać je w tabeli, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który odpowiada Twoim wymiarom lub jest do nich zbliżonych.

Gdzie mogę znaleźć wymiary produktu?

Wymiary znajdują się na rysunku żurnalowym przedstawiającym produkt, jest to ostatnie zdjęcie w galerii produktu.

 

ZWROTY/REKLAMACJE

Czy mogę dokonać zwrotu jeśli rozmiar okaże się niewłaściwy?

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, szczegółowe informacje znajdują się tutaj http://naoko-store.pl/strona/zwroty-i-reklamacje.


Czy mogę dokonać wymiany towaru?

Tak, aby dokonać wymiany zakupionego towaru napisz do nas wiadomość na adres sklep.naoko@gmail.com


Jak zgłosić zwrot?

Zwrot można zgłosić za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej lub napisać do nas widomość na adres sklep.naoko@gmail.com.


Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail przypisany do zamówienia z informacją o przyjęciu zwrotu.


Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt/y?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.


W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacja towaru zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W wyjątkowych sytuacjach czas reklamacji może się wydłużyć do 21 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail.


Jakim przewoźnikiem nadać zwrot/wymianę?

Wybór przewoźnika nie jest w żaden sposób narzucony, wybór zależy od Ciebie.


Jaki mam okres czasu na złożenia reklamacji?

Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu na daną rzecz, zgłoszenie reklamacji.

 


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów