WYMIANY, REKLAMACJE, ZWROTY

WYMIANY

Jeśli chcesz dokonać wymiany:

1. Złóż nowe zamówienie na wybrany przez siebie produkt.

2. Wybierz przelew tradycyjny, ale nie dokonuj płatności.

3. W komentarzu do swojego nowego zamówienia dodaj informację "Wymiana zamówienia nr .... " i podaj numer swojego poprzedniego zamówienia, które chcesz wymienić.

4. Pakując wymieniany towar dołącz do przesyłki informację, że jest to "wymiana na zamówienie nr .... " i podaj numer nowego zamówienia.

5. Wyślij przesyłkę na adres:

 NAOKO - Wymiany
Al. Katowicka 66 bud. DC04 rampa 10
05-830 Nadarzyn

WAŻNE: Jeśli wymieniasz produkt na ten sam lecz w innym rozmiarze, różnice w cenie nie mają znaczenia.

Jeśli wymieniasz produkt na inny, można dokonać tego tylko w zakresie tej samej ceny.

Wymiany należy dokonać nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, a wymieniany produkt odesłać niezwłocznie po zgłoszeniu wymiany.

Nie realizujemy wymian wymagających dopłaty lub zwrotu części dokonanej wpłaty.

W takim przypadku należy dokonać tradycyjnego zwrotu i dokonać ponownego zakupu.

Jeśli wybrany przez Ciebie produkt nie jest dostępny na stronie, nie można dokonać na niego wymiany. Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej lub mailowej wybranego produktu, jedyną formą rezerwacji jest dokonanie zamówienia wg powyższych wytycznych.

Klient odsyła wymieniany produkt na swój koszt.

Wysyłkę wymienionego produktu pokrywa sklep przy zamówieniach powyżej 150 PLN, poniżej tej kwoty klient pokrywa koszt ponownej wysyłki. Należy wtedy dokonać przelewu tradycyjnego.

Czas realizacji wymiany jest taki jak czas wysyłki podany w opisie produktu.



REKLAMACJE

Jeśli chcesz zareklamować produkt:

1. Wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij wersję online koniecznie podając szczegółowy opis wady.

2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym (jeśli wybrałaś wersję papierową)

3. Wyślij przesyłkę na adres:

NAOKO - Reklamacje
Al. Katowicka 66 bud. DC04 rampa 10
05-830 Nadarzyn

Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt.

Sklep zachowuje prawo do rozpakowania w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji zostanie przesłane automatycznie na maila podanego przy zamówieniu.

Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 - 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.

Paragon jest warunkiem koniecznym do akceptacji reklamacji, wyjątkiem są paragaony w formie elektronicznej (od 24.04.2020), które nie wymagają drukowania.

FORMULARZ REKLAMACJI ONLINE

FORMULARZ REKLAMACJI DO DRUKU



ZWROTY

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

1. Wydrukuj formularz zwrotu lub wypełnij wersję online.

2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu (jeśli wybrałaś wersję papierową)

3. Wyślij przesyłkę na adres:

NAOKO - Zwroty
Al. Katowicka 66 bud. DC04 rampa 10
05-830 Nadarzyn

Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt.

Sklep zachowuje prawo do rozpakowania i akceptacji zwrotu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Potwierdzenie otrzymania zwrotu zostanie przesłane automatycznie na maila podanego przy zamówieniu.

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.

Paragon w formie elektronicznej nie wymaga wydruku.

FORMULARZ ZWROTU ONLINE

FORMULARZ ZWROTU DO DRUKU



Adresując paczkę, pamiętaj, aby nadać ją do odpowiedniego działu tj. w adresie przesyłki wpisz odpowiednio: NAOKO - Wymiany, NAOKO- Reklamacje, NAOKO- Zwroty.

Dołącz do #naokogirls

Czekamy na Wasze inspirujące zdjęcia z podróży.

Bądź na bieżąco na @naoko.store

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów