Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt posiada wadę – możesz go zareklamować. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące procesu reklamacyjnego.
Jak złożyć reklamację – krok po kroku
-
Wypełnij formularz reklamacyjny online – podaj numer zamówienia, dane kontaktowe oraz szczegółowy opis wady. W formularzu możesz też wskazać numer konta do ewentualnego zwrotu środków w przypadku uznania reklamacji.
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY
-
Spakuj produkt – do paczki koniecznie dołącz numer zamówienia, który został podany w formularzu. W miarę możliwości produkt powinien być czysty.
Na paczce napisz wyraźnie: REKLAMACJA NAOKO.
-
Wyślij paczkę – nadaj przesyłkę za pośrednictwem wybranej formy dostawy.
CHCĘ NADAĆ PACZKĘ Z ETYKIETĄ
Możesz skorzystać z platformy Wygodne Zwroty, która umożliwia wygenerowanie etykiety i nadanie paczki z poziomu formularza InPost. Koszt nadania już od 13,99 zł lub taniej.
-
Poczekaj na odpowiedź – rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Adres do wysyłki reklamacji
NAOKO – REKLAMACJE
Łąkowa 11
90-562 Łódź
Polska
Ważne informacje
- Formularz reklamacyjny służy wyłącznie do zgłoszenia wad produktu. Nie używaj go do zwrotów – do tego służy osobny formularz.
- Reklamacje zamówień online nie są przyjmowane w butikach stacjonarnych.
- Klient odsyła reklamowany produkt na własny koszt.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany – zwracamy wartość produktu.
- W przypadku płatności kartą podarunkową – środki zostaną zwrócone w formie nowej karty podarunkowej.