Zwroty i reklamacje

Adresując paczkę, pamiętaj, aby nadać ją do odpowiedniego działu tj. w adresie przesyłki wpisz odpowiednio: NAOKO – Reklamacje, NAOKO – Zwroty. Przy nadawaniu paczki należy zaadresować ją poprawnie (adres jest różny dla działu zwrotów i reklamacji).

Nie dokonujemy wymian według poprzedniej procedury. Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt, dokonaj zwrotu wedle instrukcji poniżej i złóż kolejne zamówienie. Nowe zamówienie należy opłacić. Ta procedura skraca czas na otrzymanie produktu.

# Zwroty

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele towarów, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniego z towarów.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres: DTW Logistics – NAOKO, Panattoni Park Warszawa Zachodnia, ul. Sochaczewska 98C, 05-870 Błonie, mailowo na adres: HELLO@NAOKO-STORE.PL  lub za pomocą formularza odstąpienia od umowy online

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towarów do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzą się Państwo na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dla Państwa dodatkowych kosztów.

Proszę odesłać lub przekazać nam zwracany towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.”


Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

1. Wejdź w poniższy link:
Zwroty Naoko
2. Zaloguj się za pomocą swojego numeru zamówienia i adresu e-mail
3. Wybierz z listy ,który produkty, które zwracasz i wypełnij formularz zwrotu
4. Dokonaj płatności za paczkę zwrotną, w odpowiedzi otrzymasz kod do paczkomatu.

Adres zwrotów:

DTW Logistics NAOKO
Panattoni Park Warszawa Zachodnia
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie

  • Zwrotów zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w butikach stacjonarnych.
  • Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt, czas na zwrot wnosi 14 dni od momentu otrzymania paczki. 
  • Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.
  • Proszę pamiętać o zachowaniu potwierdzenia nadania zwrotu. 

 

# Reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować produkt:

1. Wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij wersję online, koniecznie podając szczegółowy opis wady.
2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym (jeśli wybrałaś wersję papierową). W przypadku wypełnienia wersji online, koniecznie dołącz do przesyłki numer zamówienia.
3. Wyślij przesyłkę na adres:

NAOKO – REKLAMACJE
UL. WOLSKA 38

RĄBIEŃ AB 95-070

  • Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt.
  • Reklamacji zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w butikach stacjonarnych.
  • Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez sprzedawcę.
  • W miarę możliwości prosimy, aby reklamowany produkt był czysty.

FORMULARZ REKLAMACJI ONLINE

FORMULARZ REKLAMACJI DO DRUKU