Uwaga! Dla zamówień od 08.12.2021 nie dokonujemy wymian według poprzedniej procedury. Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt, dokonaj zwrotu wedle instrukcji poniżej i złóż kolejne zamówienie. Nowe zamówienie należy opłacić. Ta procedura skraca czas na otrzymanie produktu.

Jeżeli dokonałeś zakupu przed 08.12.2021 możesz skorzystać z poprzednich warunków wymian, natomiast zalecamy korzystanie z nowej, szybszej procedury. 

    Zwroty

    Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

    1. Wydrukuj formularz zwrotu lub wypełnij wersję online.

    2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu (jeśli wybrałaś wersję papierową).

    W przypadku wypełnienia formularza zwrotu online, dołącz do przesyłki zwrotnej kartkę z numerem zwracanego zamówienia. UWAGA będą przyjmowanie tylko zwroty możliwe do zidentyfikowania.

    3. Wyślij przesyłkę na adres:

    NAOKO – Zwroty

    OMNIPACK Sp. z o.o.

    SZCZECIŃSKA 49

    66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI

    Park Panattoni rampa T48

     

    *Adres obowiązuje dla paczek nadawanych od 14.01.2022 roku. Informujemy, że zwroty nadane na poprzednio podany adres do Nadarzyna zostaną również przyjęte.


    UWAGA: Prosimy o podanie pełnego adresu, razem z numerem budynku i rampy. Bez tych informacji paczka nie zostanie przyjęta jako zwrot.

    • Zwrotów zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w butikach stacjonarnych.
    • Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt, wydłużyliśmy czas na odstąpienie od umowy w okresie świątecznym aż do 45 dni. Akcja dotyczy wszystkich produktów zakupionych od 26.11.2021 do 31.12.2021. Dla zamówień złożonych od 01.01.2022 roku czas na zwrot wnosi 14 dni. 
    • Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.

    FORMULARZ ZWROTU ONLINE

    FORMULARZ ZWROTU DO DRUKU

     

    Adresując paczkę, pamiętaj, aby nadać ją do odpowiedniego działu tj. w adresie przesyłki wpisz odpowiednio: NAOKO – Wymiany, NAOKO – Reklamacje, NAOKO – Zwroty.

     

    Reklamacje

    Jeśli chcesz zareklamować produkt:

    1. Wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij wersję online, koniecznie podając szczegółowy opis wady.

    2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym (jeśli wybrałaś wersję papierową). W przypadku wypełnienia wersji online, koniecznie dołącz do przesyłki numer zamówienia.

    3. Wyślij przesyłkę na adres:

    NAOKO Reklamacje
    1 maja 51
    95-070 Aleksandrów Łódzki

    • Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt.
    • Reklamacji zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w butikach stacjonarnych.
    • Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.

    FORMULARZ REKLAMACJI ONLINE

    FORMULARZ REKLAMACJI DO DRUKU