- все
- ZAMÓWIENIE, PRODUKTY I WYMIARY
- PRODUKTY
- WYMIANY
- METODY PŁATNOŚCI
- ZWROTY I REKLAMACJE
Potrzebujesz pomocy?
HELLO@NAOKO-STORE.PL.
Masz pytania dotyczące produktu, dostawy, płatności lub statusu swojego zamówienia?
ZAMÓWIENIE, PRODUKTY I WYMIARY
Jaki jest status mojego zamówienia?
O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej, kiedy zaksięgujemy Twoją wpłatę / przyjmiemy zamówienie do realizacji / wyślemy je do Ciebie / lub gdy je anulujemy.
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest indywidualny dla poszczególnych produktów. Każdy produkt posiada indywidualny czas realizacji umieszczony w opisie.
Jak mogę anulować zamówienie?
Poprzez telefoniczną/mailową prośbę – zrobi to za Ciebie dział Obsługi Klienta.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Każde z naszych zamówień przechodzi oddzielny proces, jest traktowane jako samodzielne zlecenie, dlatego połączenie dwóch zamówień nie jest możliwe.
Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?
Na chwilę obecną taka opcja nie jest możliwa w obrębie jednego zamówienia. Aby zmienić ilość zamówionych rzeczy, należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.
PRODUKTY
Czy produkt będzie jeszcze dostępny?
Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość lub zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu.
WYMIANY
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, aby dobrać odpowiedni rozmiar należy pobrać swoje pomiary i porównać je w tabeli, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który odpowiada Twoim wymiarom lub jest do nich zbliżony.
Gdzie mogę znaleźć wymiary produktu?
Wymiary znajdują się po kliknięciu w przycisk "przewodnik po rozmiarach", który znajduje się nad wariantami rozmiarów.
METODY PŁATNOŚCI
Jakie są metody płatności i dostawy?
Nasz sklep oferuje płatność za pomocą szybkich przelewów (Przelewy24), za pomocą platformy PayPal, za pomocą przelewu tradycyjnego oraz płatność przy odbiorze.
Dostępne warianty dostawy to:
– kurier DPD,
– kurier DPD za pobraniem,
– kurier InPost,
– Paczkomaty,
– Paczkomaty pobranie.
Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?
Pamiętaj, że każdy produkt ma swój indywidualny czas realizacji zamówienia. Dostarczenie paczki przez kuriera trwa na ogół od 1 do 2 dni roboczych.
Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o nr konta do przelewu?
http://naoko-store.pl/strona/formy-platnosci
Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości.
ZWROTY I REKLAMACJE
Czy mogę dokonać zwrotu jeśli rozmiar okaże się niewłaściwy?
Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, szczegółowe informacje odnośnie procedury zwrotu znajdują się tutaj:
https://naoko-store.pl/strona/wymiany-reklamacje-zwroty
Jak zgłosić zwrot?
Zwrot można zgłosić za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej lub napisać do nas wiadomość na adres hello@naoko-store.pl
Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail przypisany do zamówienia z informacją o przyjęciu zwrotu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt/y?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.
W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?
Reklamacja towaru jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz decyzję na swój adres e-mail.
Jakim przewoźnikiem nadać zwrot/wymianę?
Wybór przewoźnika nie jest w żaden sposób narzucony, wybór zależy od Ciebie.
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu w postaci faktury/paragonu na daną rzecz oraz terminowe zgłoszenie reklamacji.