Питання що часто задаються

Фільтрувати за темою
все
  • все
  • ZAMÓWIENIE, PRODUKTY I WYMIARY
  • PRODUKTY
  • WYMIANY
  • METODY PŁATNOŚCI
  • ZWROTY I REKLAMACJE

Potrzebujesz pomocy?

HELLO@NAOKO-STORE.PL.

Masz pytania dotyczące produktu, dostawy, płatności lub statusu swojego zamówienia?

ZAMÓWIENIE, PRODUKTY I WYMIARY

O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej, kiedy zaksięgujemy Twoją wpłatę / przyjmiemy zamówienie do realizacji / wyślemy je do Ciebie / lub gdy je anulujemy.

Czas realizacji zamówienia jest indywidualny dla poszczególnych produktów. Każdy produkt posiada indywidualny czas realizacji umieszczony w opisie.

Poprzez telefoniczną/mailową prośbę – zrobi to za Ciebie dział Obsługi Klienta.

Każde z naszych zamówień przechodzi oddzielny proces, jest traktowane jako samodzielne zlecenie, dlatego połączenie dwóch zamówień nie jest możliwe.

Na chwilę obecną taka opcja nie jest możliwa w obrębie jednego zamówienia. Aby zmienić ilość zamówionych rzeczy, należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.

PRODUKTY

Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość lub zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu.

WYMIANY

Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, aby dobrać odpowiedni rozmiar należy pobrać swoje pomiary i porównać je w tabeli, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który odpowiada Twoim wymiarom lub jest do nich zbliżony.

Wymiary znajdują się po kliknięciu w przycisk "przewodnik po rozmiarach", który znajduje się nad wariantami rozmiarów.

METODY PŁATNOŚCI

Nasz sklep oferuje płatność za pomocą szybkich przelewów (Przelewy24), za pomocą platformy PayPal, za pomocą przelewu tradycyjnego oraz płatność przy odbiorze.

Dostępne warianty dostawy to:

– kurier DPD,
– kurier DPD za pobraniem,
– kurier InPost,
– Paczkomaty,
– Paczkomaty pobranie.

Pamiętaj, że każdy produkt ma swój indywidualny czas realizacji zamówienia. Dostarczenie paczki przez kuriera trwa na ogół od 1 do 2 dni roboczych.

http://naoko-store.pl/strona/formy-platnosci

Niestety nie ma takiej możliwości.

ZWROTY I REKLAMACJE

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, szczegółowe informacje odnośnie procedury zwrotu znajdują się tutaj:

https://naoko-store.pl/strona/wymiany-reklamacje-zwroty

Zwrot można zgłosić za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej lub napisać do nas wiadomość na adres hello@naoko-store.pl

Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail przypisany do zamówienia z informacją o przyjęciu zwrotu.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.

Reklamacja towaru jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz decyzję na swój adres e-mail.

Wybór przewoźnika nie jest w żaden sposób narzucony, wybór zależy od Ciebie.

Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu w postaci faktury/paragonu na daną rzecz oraz terminowe zgłoszenie reklamacji.

Potrzebujesz więcej informacji ? Skontaktuj się z nami